poniedziałek, 11 lutego 2013

Exciting safari od Sephory

Witam,
w końcu jestem po sesji.. wszystko zaliczone, więc można się teraz trochę poobijać.. :D
Oczywiście muszę się teraz wybrać na jakieś zakupy, muszę się jakoś nagrodzić :P 
Oczywiście obiecałam sobie ze będę więcej ćwiczyć w tym roku, ale jak zawsze nie mogę się zebrać więc może pisanie o tym tutaj mnie do tego zmotywuje!!! Jestem za to bardzo zła na siebie :(

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić cień do powiek od Sephory - Exciting safari nr, 49 :)
 
 

Bardzo polubiłam ten cień od czasu zakupu. Często malując kreski eyeliner`em mam pod nimi cień, wtedy kreska lepiej się prezentuje i dłużej się utrzymuje :)) Cień jest złotawo - piaskowy :) Takie prawdziwe safari :) Nie osypuje się, używam go dość często, a ubyło go tylko minimalnie :)) Co jest jego wadą... że się trochę roluje... no wiadomo, że nie od razu. Ale w pracy po 6 - 10h zaczyna się rolować..Chociaż myślę, że nie ma cieni, które by się nie rolowały po tylu godzinach co? ;>


 


Ostatnio zaobserwowałam promocje w biedronce! :)) Kupiłam sobie odżywkę do rzęs od Eveline. I odżywkę do paznokci 6w1 od Eveline, o niej powiedziała mi koleżanka z pracy. Prawdopodobnie lakier dłużej się utrzymuje na płytce... hmm..sprawdzę:))


Pozdrawiam 
bye 
Bleksi

1 komentarz:

  1. Śliczny cień! :) Ja też widziałam te promocje w biedronce, jednak całkiem niedawno kupiłam odżywkę 8w1 więc tych już nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń