poniedziałek, 25 lutego 2013

Płyn micelarny od Tołpy :)

Witam,
dość błogiego lenistwa i czas się zabrać za siebie i za swoje otoczenie.. Mam nadzieje, że to już ostatni tej zimy bo mam jej serdecznie dość. No co ile można oczekiwać na słońce, ciepełko, dłuższe dni :)))
Dzisiaj o płynie micelarnym Dermo Face od Tołpy.Płyn przeznaczony do mycia twarzy i oczu. Chociaż ja omijam okolice oczu. Płyn hipoalergiczny, przeznaczony dla skóry wrażliwej i bardzo wrażliwej.




Od producenta:

Dziubek opakowania jest dla mnie bardzo wygodny, nie wycieka, a ilość produktu jaka wycieka jest dla mnie idealna :) 



Płyn micelarny od Tołpy bardzo mi przypadł do gustu. Moja wrażliwa skóra w zupełności go zaakceptowała. Nie ma żadnego pieczenia, czerwonych plam, wyprysków. Do tego jest wydajny, mam do ponad miesiąc i jest go jeszcze ponad połowa. Polecam i na pewno kupię ponownie! :))
Od tygodnia ćwiczę z Ewką. Mam nadzieję, że wytrzymam. Trzymajcie kciuki!!!


bye
Bleksi

3 komentarze:

  1. Musisz być wytrwała :) Wierze w Ciebie :)

    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)
    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak do skóry wrażliwej to płyn idealny dla mnie ;)) Nie mam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki , więc pora to zmienić ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. swego czasu miałam z nim do czynienia i to był zdecydowanie najlepszy micel, jakiego używałam ;)

    OdpowiedzUsuń